Είναι γενική αλήθεια πως η πρόοδος του Παγκόσμιου Ιστού τα τελευταία δέκα χρόνια έχει αλλάξει τελείως το διαφημιστικό τοπίο. Η διαφήμιση στο internet εξελίσσεται πιο γρήγορα από ποτέ άλλοτε. Παραπάνω από το μισό του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί το διαδίκτυο και άνθρωποι όλων των ηλικιακών ομάδων συνδέονται πλέον με ευκολία. Η διαφήμιση μέσω διαδικτύου γίνεται κυρίως…

Σε μια πρόσφατη συζήτηση που είχα με κάποιον τοπικό επιχειρηματία, με τον οποίο συνεργάζομαι, καταπιαστήκαμε με το θέμα της προβολής και ειδικότερα σταθήκαμε στο γεγονός ότι τα social media έχουν μπει πλέον για τα καλά στον χώρο της διαφήμισης. Κάποια στιγμή λοιπόν και ενώ μου είχε πει ότι διαφημίζει την επιχείρησή του στο Facebook, τον…

Είναι πολύ λίγες πλέον οι επιχειρήσεις που δεν χρειάζονται ιστοσελίδα και μπορούν να τα καταφέρουν στην αγορά, από τη φήμη ή την πελατεία που έχουν δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια. Άλλοι μπορούν να οικοδομήσουν μια σχετικά υγιή επιχείρηση χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram, το Snapchat, το Pinterest και το LinkedIn.…

Το μάρκετινγκ “από στόμα σε στόμα” και οι συστάσεις από ικανοποιημένους πελάτες είναι εξαιρετικές πηγές πελατείας. Όμως στις μέρες μας, οι περισσότεροι καταναλωτές εξερευνούν τις επιλογές τους online πριν αποφασίσουν να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αν η επιχείρησή σας δεν βρίσκεται κοντά στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, χάνετε πολλούς δυνητικούς πελάτες. Εδώ όμως…